Tuesday 8 June 2010

Taman Oak Park - Sesi 2

Sesi Riadah bersama sebahagian ahli-ahli kelab setelah selesai Majlis Doa Selamat & Tazkirah 2 di rumah Sdra Nazri & Sdri Amal Hayati. Kekangan aktiviti dan suasana persekitaran yang tidak menentu sepanjang tahun ...tidak disia-siakan oleh ahli kelab apabila cuaca panas mengiringi petang yang panjang. Perlawanan bolasepak 7 sebelah menjadi pilihan antara Team A (diketuai Sdra Ariff) dan Team B (Sdr Nasrul).






Team A (Dari kiri Zubair, Amir, Shafiq, Abg Nik, Firdaus, Affam dan Ariff)




Team B (Dari Kiri Abg Mat, Abg Azli, Fathi, Nasrul & Abg Zuber

Dari Depan Farihin dan Ahmad)



Syukur atas semangat kesukanan dan kemahiran yang dimiliki oleh bakat 2 terpendam ..akhirnya Team B memenangi perlawanan tersebut dengan keputusan 9-6. Namun keceriaan dan kegembiraan yang dipamerkan jelas terpancar setelah berkurung dalam rumah dengan permainan games sahaja. Walaupun sehari bermain sudah memadai untuk sebulan akan datang.



Tahniah kepada abg 2, uncle dan anak 2 kerana tanpa sokongan semua pihak pelbagai aktviti sihat yang dirancang tidak akan dapat direalisasikan dengan jayanya. Semoga aktiviti 2 lain juga akan mendapat sokongan yang serupa. Keakraban diperantauan menjalin persahabatan.....pastinya hidup bermuafakat membawa berkat.







No comments: